تهران دانلود تهران دانلود

دانلود آهنگ جدید

خانه » دسته‌بندی نشده » با USB Fix It مشکلات مربوط به USB در ویندوز را حل کنید

با USB Fix It مشکلات مربوط به USB در ویندوز را حل کنید

با USB Fix It مشکلات مربوط به USB در ویندوز را حل کنید

فکر کنم برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که میخواهید یک پرینتر ، اسکنر یا حافظه خارجی را به پی سی خود وصل کنید با مشکلاتی در یو اس بی مواجه شده باشید. مشکلات رایج تر در زمان Safe Remove کردن هاردهای اکسترنال یا یو اس بی فلش ها به وجود می آید. یا با پیام Can’t be ejected currently مواجه میشوید یا اصلا عکس العملی ایجاد نمیشود. بدون قطع ایمن نیز ممکن است اطلاعات شما در معرض خطر قرار گیرند.

اکثریت مشکلات مربوط به درگاههای USB به دلیل وجود اشکال یا خرابی در رجیستری ویندوز میباشد. ( برای مثال پرینتر من که در ویندوز همیشه Not Recognized میداد ، در اوبونتو هیچ مشکلی بوجود نمی آورد )

برای رهایی از همه این مشکلات مایکروسافت برنامه کوچکی به نام USB Fix It را عرضه کرده است که به طور اتوماتیک تمامی مشکلات مربوط به درگاه های USB را چک و حل میکند.

وظیفه اصلی USB Fix It موارد زیر میباشد :

  • زمانی که ویندوز دستگاه را نمیشناسد و ارور Not Recognized میدهد
  • زمانی که پرینتر شما کار پرینت را انجام نمیدهد
  • زمانی که دستگاه به صورت امن خارج نمیشود ( Safely Remove نمیشود )

این برنامه کوچک به دو روش عمل میکند :

گزینه اول که عنوان ” Detect Problems and apply the fixes for me ” را دارا میباشد به شما این امکان را میدهد که این برنامه به طور اتوماتیک مشکلات را ردیابی و نسبت به تصحیح آنها اقدام کنید.

گزینه دوم هم که عنوان ” Detect problems and let me select the fixes to apply ” را داراست ، همان کار ردیابی را انجام میدهد با این تفاوت که به شما این امکان را میدهد تا تنها گزینه های مورد نظر را تیک زده و تصحیح نمایید.

این برنامه بر روی تمامی ورژن های ویندوز از قبیل XP ، ویستا ، سون و ۸ قابل نصب و اجراست !

دانلود

22 نوامبر 2012دسته‌بندی نشده

نظرات کاربران

۰ نظر

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !