تهران دانلود

پیشنهاد ما

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و ماجرای خوانندگی او

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و ماجرای خوانندگی او

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و ماجرای خوانندگی او

 

هنگامه قاضیانی در ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۴۹ در مشهد متولد شد و در مشهد مترجم و هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون  ایران است. وی در سال ۱۳۸۶ و ۱۳۹۰ به ترتیب برای فیلم‌های روزهای زندگی و به همین سادگی برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن نقش اول جشنواره فیلم فجر شد..

هنگامه قاضیانی فارغ التحصیل کارشناسی جغرافیای انسانی اقتصادی از دانشگاه آزاد اسلامی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فلسفه غرب از دانشگاه سانفرانسیسکو (آمریکا) می باشد

آیا هنگامه قاضیانی مجوز خوانندگی دارد؟

هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما و تئاتر، یک گروه موسیقی بانوان را به ثبت رسانده است و دی ماه امسال نیز با این گروه به روی صحنه خواهد رفت.

مدتی پیش بود که هنگامه قاضیانی در صفحه ی اینستاگرام خود تصاویری را با چند نوازند ه ی خانم از جمله یلدا صمدی ( نوازنده ی پیانو ) و گلبرگ پرویزی ( نوازنده ی گیتار باس ) منتشر کرد اما توضیح زیادی در این باره ارائه نداد.

اما جدیدترین خبرها حاکی از آن است که این هنرمند، یک گروه موسیقی بانوان را با نام خودش در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کرده و قرار است که ۱۹ دی ماه با همراهی این گروه در تالار وحدت روی صحنه رود.

هنوز معلوم نیست که قاضیانی قرار است با چه عنوانی اعم از نوازنده یا خواننده با گروه تازه تاسیس خود کنسرت دهد و تماس های ایسنا هم با این هنرمند بی نتیجه بود.

دانلود آهنگ بی تو نشستن پایان ندارد هنگامه قاضیانی

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و ماجرای خوانندگی او

علاقه به رقص و آوازخوانی

او به رقصیدن از سنین خیلی کم علاقه داشته است. از سن ۶ سالگی علاقه اش به موسیقی شکل گرفت و رقص را هم همیشه انجام می داد. او بقدری عاشق این دو کار بود که ترجیح می داد پدر و مادرش مدام خانه نباشند تا او بتواند براحتی بخواند و برقصد.

البته خانم قاضیانی تنها فردی که نیست که از دنیا بازگری وارد دنیای خوانندگی شده است. در گذشته نیز بازیگران زیاد دیگری نیز وارد عرصه خوانندگی شده اند. که از مشهور ترین انان می توان به مهران مدیری اشاره کرد. و می توانید تمامی آهنگ های مهران مدیری را از سایت موزیک ملوی دانلود کنید.

ماجرای ازدواج و طلاق

هنگامه قاضیانی در سن پایین ازدواج کرده است و اطلاعاتی در مورد نحوه آشنایی با همسرش منتشر نشده است. وقتی که او ۱۹ ساله بود تنها فرزندش که پسری به نام اشکان است را به دنیا آورد و بعد از ۵ سال و هنگامی که پسرش ۵ ساله بود از همسرش جدا شد.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و ماجرای خوانندگی او

آغاز فعالیت هنری هنگامه قاضیانی

فعالیت‌هاشروع فعالیت هنری از سال ۷۹ با فیلم سینمائی سایه‌روشن به کارگردانی حسن هدایت بود که پس ازآن به تئاتر روی آورد و با نمایش مانند خون برای استیک کاری از گروه تئاتر لیو برای نخستین بار به روی صحنه تئاتر رفت.

قاضیانی در فیلم سینمایی بهمین سادگی نقش یک زن منزل‌دار شهرستانی راکه در مناسبات شهری تهران امروزی دچار تردید در زندگی با همسرش شده بازی کرد که برای نقش آفرینی زیبایش دراین فیلم سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن در بیست و

آیا هنگامه قاضیانی جراحی زیبایی کرده؟

او هیچ گاه جراحی زیبایی نکرده است و خودش می گوید که عاشق چین و چروک ها و خطوط روی چهره هستم زیرا نشان می دهد که از چه راهی آمده ام و قدرتم را نشان می دهد. می گوید که عکس های را که بتازگی گرفته است از دوران جوانی اش بیشتر دوست دارد.ر درسال ۸۶ را دریافت کرد.

 

این بازیگر خوش استعداد سال ۹۰ با دو فیلم سینمایی میگرن به کارگردانی مانلی شجاعی فرد و فیلم سینمایی روزهای زندگی به کارگردانی پرویز شیخ طادی به ایفای نقش پرداخت و توانست بار دیگر برای بازی در فیلم سینمایی روزهای زندگی سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن را از سی امین جشنواره فیلم فجر بدست آورد.

جوایز و افتخارات هنگامه قاضیانی

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و ماجرای خوانندگی او

  • جشنواره فیلم فجر کرمان جایزه برترین بازیگر زن بشارت به یک شهروند هزاره سوم برنده
  • جشنواره فیلم دفاع مقدس جایزه برترین بازیگر زن روزهای زندگی برنده
  • سی‌ امین جشنواره فیلم فجر بخش نگاه نو برترین بازیگر زن میگرن نامزدشده
  • ۱۳۹۰ سی‌ امین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول زن روزهای زندگی برنده
  • جشن منزل سینما برترین بازیگر نقش مکمل زن سعادت آباد نامزدشده
  • تندیس حافظ برترین بازیگر زن بیداری رؤیاها برنده
  • ۱۳۸۶ بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برترین بازیگر نقش اول زن بهمین سادگی برنده
  • جشنواره دنیای تصویر بهمین سادگی برنده
  • جشنواره وارنا جایزه برترین بازیگر زن بهمین سادگی برنده

در ادامه باید اشاره کنیم که اگر علاقمند به دیدن ویدئو موزیک روز خوانندگان و هنرمندان ایرانی هستید می توانید براحتی با سر زدن به کانال سایت در دالفک به تماشای موزیک ویدئو های خوانندگان بنشید و از دیدن آنها لذت ببرید.

 

 

 

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.

ديدن اين مطالب نيز به شما توصيه ميشود