تهران دانلود تهران دانلود

دانلود آهنگ جدید

خانه » آهنگ خارجی » دانلود موزیک رسمی یورو ۲۰۱۲ Oceana – Endless Summer

دانلود موزیک رسمی یورو ۲۰۱۲ Oceana – Endless Summer

موزیک رسمی یورو ۲۰۱۲ با نام Endless Summer از خواننده ی آلمانی Oceana

Download New Music Oceana – Endless Summer

دانلود آهنگ جدید Oceana به نام Endless Summer با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ از تهران دانلود

دانلود موزیک رسمی یورو 2012 Oceana - Endless Summer

ترانه “تابستان بی‌انتها” از خواننده‌ای آلمانی به عنوان ترانه رسمی این مسابقات از سوی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) انتخاب شده است.

ترانه “تابستان بی‌انتها” (Endless Summer) قرار است در جام ملت‌های اروپا انرژی، شور و هیجان را به استادیوم‌های فوتبال در اوکراین و لهستان بیاورد؛ ترانه‌ای که مسئولان یوفا آن را به عنوان ترانه‌ی رسمی این رقابت‌ها انتخاب کرده‌اند و متعلق به اوشیانا، خواننده‌ی ‌سبک سول و آر اند بی، است.

هر چند اوشیانا خواننده‌ای آلمانی است اما آنطور که در لهستان و اوکراین یک ستاره به شمار می‌آید و یا در اسپانیا و فرانسه نامش مطرح است، در آلمان چهره‌ی شناخته‌شده‌ای نیست.

اوشیانا از مادری آلمانی و پدری فرانسوی به دنیا آمده و دوران کودکی‌اش را در شهر هامبورگ گذرانده است.

او می‌گوید دنیای فوتبال از همان دوران کودکی او را به خود جذب کرده و هر چند ورزش‌های مورد علاقه‌اش تنیس، شنا و یوگا هستند اما هر از چند گاهی با پسر ۱۸ ماهه‌اش در حیاط خانه پا به توپ می‌شود.

دانلود موزیک رسمی یورو ۲۰۱۲ Oceana – Endless Summer

اوشیانا با ترانه “گریه گریه” در سال ۲۰۰۹ در لهستان به شهرت رسید و پس از شرکت در مسابقه تلویزیونی “رقصیدن با ستاره‌ها” به چهره‌ای شناخته شده در این کشور مبدل شد. ترانه‌ی “تابستان بی‌انتها” آنطور که این خواننده آلمانی می‌گوید در جریان ضبط آلبوم جدیدش سال گذشته در لندن متولد شد.

او در گفت‌وگو با سایت “اشپیگل آنلاینِ” در این باره می‌گوید: «سال پیش وقتی در لندن مشغول ضبط آلبوم جدیدم بودم، پشت پیانو اید‌‌‌ه‌ای به ذهنم رسید. وقتی آن را برای مدیر برنامه‌هایم نواختم، بلافاصله گفت، این آهنگ حال و هوای استادیوم‌های فوتبال را دارد.»

او سپس نسخه‌ای از این ترانه را برای یوفا فرستاده و به این ترتیب مسئولان یوفا پس از بررسی آن را به عنوان ترانه رسمی این دوره از مسابقات برگزیدند.

اوشیانا در مورد واکنش‌های پیش‌آمده مبنی بر تحریم مسابقات فوتبال در اوکراین به دلیل نقض حقوق بشر در این کشور و آزار یولیا تیموشنکو، از چهره‌های مخالف دولت، این حرکت را تدبیری نامناسب خوانده و می‌گوید: «من فکر می‌کنم اگر از کشورهایی مثل اوکراین اجتناب کنیم، راه حل اشتباه را انتخاب کرده‌ایم. با اینکه من نمی‌توانم شرایط کنونی را به طور کامل بپذیرم اما موسیقی و ورزش می‌توانند نسبت به آنچه در این کشور می‌گذرد، جلب توجه کنند.»

ترانه “تابستان بی‌انتها” از روز جمعه (۴ مه) برای دانلود در اینترنت منتشر شده و قرار است از روز یازدهم این ماه نیز به صورت سی دی به بازار روانه شود.

6 آگوست 2012آهنگ خارجی

نظرات کاربران

۱ نظر

  • ارمین

    عالی بود