تهران دانلود

پیشنهاد ما

دل دنیا رو خون کردی مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی مرتضی پاشایی + متن آهنگ

+ عکسهای مراسم بزرگداشت چهلمین روز در گذشت مرتضی پاشایی در بهشت زهرا (س )

Morteza Pashaei – To Rafti

دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی
تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی
مثل حس یه عشق تازه بودی
مثل افسانه بی اندازه بودی

جهت دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

متن آهنگ دل دنیارو خون کردی مرتضی پاشایی

دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی
تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی
مثل حس یه عشق تازه بودی
مثل افسانه بی اندازه بودی
♫♫♫♫♫♫
هیشکی برای من شبیه تو نبوده
دنیا چه بی رحمی آخه تنهایی زوده
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی
تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی
مثل حس یه عشق تازه بودی
مثل افسانه بی اندازه بودی
تو رفتی
تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی
♫♫♫♫♫♫
دل دنیا رو خون کردی که اینجوری تو رفتی
تموم دل خوشی هام و تو با رفتن گرفتی
مثل حس یه عشق تازه بودی
مثل افسانه بی اندازه بودی


 

 

دانلود اهنگ دل دنیارو خون کردی با کیفیت ۳۲۰ از لینک مستقیم

 


 

دانلود اهنگ دل دنیارو خون کردی با کیفیت ۱۲۸ از لینک مستقیم

 

دانلود از لینک کمکی مدیافایر

 

دانلود از لینک کمکی ترنبیت

 


موسیقی ما – مراسم یادبود چهلمین روز فوت «مرتضی پاشایی» عصر امروز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (ع)، با حضور پرتعداد دوستداران این خواننده و اهالی موسیقی برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، در این آئین بزرگداشت که از ساعات ابتدایی صبح امروز بسیاری از مردم هنردوست را به قطعه هنرمندان کشانده بود، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری برنامه سعی داشتند که در نهایت احترام بتوانند نظم را در حین برگزاری برنامه رعایت نمایند اما شدت ازدحام به قدری بود که برخی بخش های برنامه از لیست خارج شوند.

«منصور پاشایی» عموی مرتضی پاشایی در ابتدای مراسم پشت تریبون قرار گرفت و ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاضرین در محل و همه مردم ایران بابت همدردی در همه این روزها با خانواده مرتضی پاشایی، گفت: « مردم ما در این مدت برای مرتضی سنگ تمام گذاشتند. این را با تمام وجود می گویم. باور کنید مردم ما عاشق هستند، برخورد اینگونه مردم با مرتضی واقعاً ستودنی است. مردم ما باید قدر خودشان را بدانند که حقیقتاً بی‌نظیراند. من برای تشکر از شما که در این مراسم حاضر شدید و طی این مدت با ما همراه بودید چیزی ندارم جز اینکه بگویم حاضریم جان خود را نیز برای شما فدا کنیم. همه از من می پرسند چرا و چه شد که مرتضی این‌گونه بین مردم عزیز شد؟ دلیلش این است که او چند ویژگی داشت؛ در وهله‌ی نخست، او یک هنرمند مردمی بود و همیشه برای مردم و نه برای چیزی دیگر می‌خواند البته بیشتر هنرمندان همین‌طور هستند. مرتضی بسیار متواضع بود و به هیچ‌وجه خودش را جدا از مردم نمی‌دانست. مرتضی نغمه‌هایش الهی بود. او می‌گفت، من نغمه درون انسان‌ها را کشف می‌کنم. اگر هم مرتضی عاشقانه می‌خواند، منشأ آن عشق الهی بود.»

عموی این خانواده که در حضور پدر، مادر، برادر و دیگر اعضای خانواده این خواننده سخن می گفت در انتهای صحبت هایش نیز از همراهی دوستداران این خواننده با خانواده آن مردحوم در این چهل روز تشکری ویژه انجام داد.

در ادامه شاعره قدیمی و روشندل کشور «مریم حیدرزاده» شعری را که برای پاشایی سروده بود را در حضور همه خواند و به وی تقدیم کرد و در ادامه گفت: «مرتضی پاشایی همیشه از اعماق وجود خود می‌خواند. حال با اینکه پاییز امسال تلخ و بسیار غم انگیز برای ما سپری شد اما می دانیم که او همیشه هست و صدایش زینت دهنده دل های ماست.»

حیدرزاده در ادامه افزود: «صحبت دیگری نیست جز اینکه من برای مرتضی پاشایی آرزویی جز آرامش ندارم و تصور می کنم پرواز او به آسمان طلایی بسیار زیباتر از حضور در زمین است. ما با صدای این خواننده زندگی می کردیم اما خانواده مرتضی با خودش زندگی می کردند و تحمل جای خالی او خیلی سخت است.»

حاج مجید بادکوبه مداح اهل‌بیت (ع) سومین شخصی بود که پشت تریبون قرار گرفت و پس از گفتن: «امیدوارم مرتضی در این ایام ماه ربیع مهمان سفره رسول الله باشد»، به مداحی پرداخت و این بخش از برنامه به شدت مورد توجه حاضرین قرار گرفت و خیلی ها اشک در چشمانشان حلقه زد.

«ناصر پاشایی» – پدر مرتضی پاشایی – نیز با حضور بر سر مزار پسرش دقایقی را به روضه خوانی پرداخت و در ادامه از تمام دوستان و اطرافیان پاشایی که در این ایام به شدت کمک حال خانواده پاشایی بودند تشکر کرد.

 ** حاشیه ها:

* علی ضیاء به عنوان مجری برنامه در محل حضور داشت و در بخش هایی از صحبت هایش رو به همه گفت: «هنوز هم بعد از گذشت ۴۰ روز حالمان خوب نشده. خیلی ها در این جمع هستند که هنوز هم چشمشان گریان است. این داغ خیلی سنگین است و هضم آن کار راحتی نیست.»

* در بخش هایی از برنامه علی ضیاء‌ از حاضرین خواست تا این بار آنها برای پاشایی کنسرت برگزار کنند و بخوانند که این خواسته وی با ساتقبال حاضرین رو به رو شد و قطعاتی چون «یکی هست» و «جاده یکطرفه» بارها با صدای دوستداران پاشایی در چهلمین روز فوت این خواننده از سوی مردم و با صدای حاضرین در مراسم خوانده شود تا این بار مردم برای پاشایی کنسرتی گروهی را برگزار کنند.

* به منظور جلوگیری از ازدحام بر سر مزار این خواننده، محوطه اطراف مزار پاشایی با داربست مهار شده بود و فقط خانواده و اطرافیان نزدیک و هنرمندان اجازه داشتند در این بخش وارد شوند.

* چهره های زیادی از اهالی موسیقی و هنر در این برنامه حضور داشتند و البته بسیاری دیگر نیز به دلیل ازدحام و ترافیک فراوان از میانه های راه برگشتند.

* تعداد زیادی از دستفروشان حاضر در محل به فروش سی دی گزیده آثار و پوستر و تقویم های سال ۹۴ با عکس هایی از پاشایی مشغول بودند.

* چند درگیری کوچک بین طرفداران مرتضی پاشایی و تعدادی ازدستفروشان حاضر در محل بوجود آمد. طرفداران پاشایی اعتقاد داشتند که پول در آوردن و سوءاستفاده از عکسهای این خواننده که روی تخت بیمارستان گرفته شده و در حال فروش است، عمل انسانی ای نیست

* ترافیک شدید در اطراف محل برگزاری برنامه در ساعات ظهر دیروز بوجود آمده بود.

* مسعود پارسیانی، میلاد لطیفی و سید جواد هاشمی مسئولان برگزاری این مراسم بودند.

 

? نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.

ديدن اين مطالب نيز به شما توصيه ميشود